Ebben a blokkban összegyűjtöttük a leggyakrabban elhangzó kérdéseket, hogy a válaszok segítségével egy kicsit alaposabban megismerhessen minket!
Általános kérdések
Milyen típusú takarítási szolgáltatásokat nyújtanak? Főleg rendszeres takarítási szolgáltatásokat nyújtunk szerződött partnereinknek, akik között találunk cégeket és társasházakat egyaránt. Illetve alkalmi takarítási munkákat is vállalunk, például lakóingatlanok nagytakarítását bérbeadás előtt.
Milyen területeken érhetők el a szolgáltatásaik? Takarítási szolgáltatásaink Tata és környékén érhetők el. Ha bizonytalan, hogy az Ön területe lefedett-e, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!
Hogyan foglalhatok időpontot? Időpontfoglalás lehetséges telefonon vagy e-mailben.
Mennyi időbe telik egy takarítás? Ez az ingatlan méretétől és az elvégzendő feladatok típusától függ. Egy átlagos lakás takarítása általában 2-4 órát vesz igénybe, míg egy nagyobb iroda vagy ház több időt igényelhet. Partnereinknek rendszerint 1,5-3 órás takarításokat végzünk.
Csak nagy vállalatok szerződhetnek takarító cégekkel? Semmiképpen sem! Partnereink között vannak kis lépcsőházak, családi vállakozások és milliárdos árbevételt produkáló közepes méretű vállalkozások egyaránt.
Mennyibe kerül egy takarítás? Áraink a takarítás típusától, az ingatlan méretétől és az elvégzendő feladatoktól függnek. Legtöbbször egyedi ajánlatot adunk, így szükséges a helyszín előzetes felmérése. Ez alapján készítjük- és küldjük el árajánlatunkat. Pontos árajánlatért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Hogyan történik a fizetés? A fizetés történhet készpénzben, banki átutalással vagy online fizetési rendszeren keresztül. Számlát minden esetben biztosítunk. Szerződött partnereink részére havi fizetési gyakoriságot biztosítunk. Minden hónap elején emailben megküldjük az előző hónap takarításairól kiállított számlát, általában 8 napos fizetési határidővel.
Van lehetőség kedvezményre, ha rendszeres takarítást rendelek? Igen, rendszeres takarítás esetén kedvezményes árakat kínálunk. Lehet heti egyszeri-, kétszeri vagy akár napi takarítást is kérni. Sőt olyan partnerünk is van, aki 6 hetente veszi igénybe szolgáltatásainkat.
Milyen tisztítószereket használnak? Professzionális, környezetbarát tisztítószereket használunk, amelyek hatékonyak és kíméletesek. Kérésre ügyfél által biztosított termékeket is használhatunk. A tisztítószerek beszerzése megegyezés kérdése. Ha a partnerünk úgy kéri, levesszük a válláról ezt a terhet.
Kell-e bármit előkészítenem a takarítás előtt? Nem szükséges előkészületeket tennie, de érdemes minél több felületet szabaddá tennie, hogy azokon is el tudjuk végezni a takarítást. A legtöbb partnerünk kifejezett kérése, hogy az asztalokon lévő tárgyakat, iratokat ne mozdítsuk el, így ezeket csak körbetakarítani tudjuk. Alkalmazkodunk a körülményekhez.
Mi történik, ha nem vagyok elégedett a takarítással? Ha bármilyen probléma merül fel, kérjük, azonnal jelezze. Elkötelezettek vagyunk a minőség iránt, és mindent megteszünk, hogy Ön maximálisan elégedett legyen. Ha a problémát a munkavállalónk képességei vagy hozzáállása okozza, úgy azonnal leváltjuk és más veszi át a feladatait.
Kínálnak egyszeri alkalmakra takarítást, például költözés vagy felújítás után? Igen, költözés utáni, felújítás utáni és egyéb alkalmi takarításokat is vállalunk. Ezek külön árajánlatot igényelnek.
Vállalnak sürgősségi takarítást? Igen, sürgősségi takarítást is vállalunk, amennyiben kapacitásunk engedi. Ez esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a gyors ügyintézés érdekében.
Takarítanak háziállatokkal rendelkező otthonokban is? Természetesen. Tisztában vagyunk az állattartás speciális igényeivel, és olyan tisztítószereket használunk, amelyek biztonságosak a házi kedvencek számára.
Biztosítanak garanciát a munkájukra?
Igen, munkánkra garanciát vállalunk. Ha valami nem felel meg az elvárásainak, térítésmentesen kijavítjuk.
Kik végzik a takarítást? Csapatunk képzett, megbízható és tapasztalt szakemberekből áll, akik alapos háttérellenőrzésen estek át.